Overslaan en naar de inhoud gaan
Home

Top menu | NL

  • Over Kentalis
  • Werken bij Kentalis
  • Wetenschappelijk onderzoek
  • Audiologisch centrum
  • Onze scholen
  • Kentalisshop
  • Contact

Main menu | NL

  • Home
  • TOS
  • Slechthorend & doof
  • Doofblind
  • CMB
  • Leven met...
  • Aanmelden

Top menu

  • Over Kentalis
  • Werken bij Kentalis
  • Wetenschappelijk onderzoek
  • Audiologisch centrum
  • Onze scholen
  • Kentalisshop
  • Contact

Kruimelpad

  1. Home

Verfijnen

Soort pagina

  • (-) Ervaringsverhalen
  • Informatie
  • School

Doelgroep

  • (-) Communicatief meervoudige beperking (cmb)
  • Doof
  • Slechthorend
  • Taalontwikkelingsstoornis (TOS)
  • Werken bij Kentalis

Diensten

  • (-) Onderwijs
  • Onderzoek
  • Zorg

Zoeken

Dit hebben we voor je gevonden:

Jessie Hagemeijer en ICB: ‘Wat ik maak, bekijk ik steeds in de tijd van nu'

Jessie Hagemeijer is senior docent aan de Kentalis Academie. Zij heeft de opleiding Interactie Communicatie Beeldcoachen (ICB) ontwikkeld en geeft les aan professionals in de zorg en onderwijs binnen en buiten Kentalis. Daarnaast is zij opleider en instellingcoördinator in Video Interactie Begeleiding/Video Home Training.

Syndroom van Charge: ondanks alle uitdagingen via Kentalis toch veel geleerd

Jitse Mulders is 13 jaar en woont met zijn ouders en zus Lobke van 15 in Kaatsheuvel. Jitse heeft het Charge-syndroom en krijgt speciaal onderwijs bij Kentalis Rafaël in Sint-Michielsgestel. ‘’Als ik zie hoe Jitse met zijn vele uitdagingen toch ontzettend groeit in zijn communicatie en zelfredzaamheid, ben ik supertrots!’’

Menu

  • Over Kentalis
  • Vacatures
  • Kentalisshop
  • Nieuws
  • Evenementen
  • Locaties
  • Klacht of compliment
  • Cookie statement
  • Privacy statement

Informatie

Wij geloven dat iedereen ertoe doet. Daarom doet het ertoe dat iedereen meedoet. Mee kán doen. Gehoord en gezien wordt. Daar werken wij hard aan. Door dag in, dag uit cliënten en leerlingen te helpen om hun wensen – en hun dromen – waar te maken.

Social media