Als je een klacht hebt

We horen het graag als je niet tevreden bent, want we willen je probleem of klacht graag snel en samen oplossen. We willen jou graag verder helpen. Ook zien we elke klacht als een kans om onze zorg en ons onderwijs verder te verbeteren. Je kunt je klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven.

Klachtenfunctionaris is er voor jou

Wil je een oplossing voor jouw klacht of probleem, maar weet je niet hoe het verder moet? Ga dan gerust in gesprek met de klachtenfunctionaris. Dit is iemand die alles weet van (het oplossen van) klachten en je daarom goed kan helpen. De klachtenfunctionaris luistert, geeft advies en kan bemiddelen. Dat wil zeggen dat de klachtenfunctionaris met beide partijen zoekt naar een oplossing. De klachtenfunctionaris doet alleen iets als jij dat wilt.

Jouw klachtenfunctionaris

  • Krijg je zorg of onderwijs in Gelderland, Overijssel, Noord-Brabant of Limburg? Neem dan contact op met klachtenfunctionaris Albert Gielis. Mail naar a.gielis@kentalis.nl of bel 073 558 81 11 (bereikbaar op maandag, dinsdagmiddag, woensdag en afwisselend op donderdag- en vrijdagochtend).
  • Krijg je zorg of onderwijs in Groningen, Friesland, Drenthe,  Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland, Utrecht of Zeeland ? Neem dan contact op met klachtenfunctionaris Pien den Hollander. Mail naar p.denhollander@kentalis.nl of bel 079 329 47 84 (bereikbaar op maandag, dinsdag en woensdag).

Je kunt ook een klacht indienen via het klachtenformulier. De klachtenfunctionaris neemt dan zelf contact met je op als je dat wilt. 

Wil je een schadeclaim indienen?

Een verzoek tot vergoeding van schade (claim) kan worden ingediend bij de bedrijfsjurist van Kentalis via de mail: juridischezaken@kentalis.nl.

Compliment

Als je tevreden bent over ons, dan horen wij dat ook graag. Via dit formulier kun je een compliment geven aan een medewerker of afdeling.